dimarts, 7 de febrer del 2017


Títol: Agafi's fort el barret, senyora Jensen!
Autor: Diana Coromines i Caldes
Editorial: Mosaics

RESUM:
Aquest conte va d'una velleta que es deia Ingrid però tothom la coneixia com a Senyora Jensen.
Vivia sola a Dinamarca i s'entretenia fent pastissos, arreglant el seu hivernacle i anant a passejar al parc d'atraccions Tívoli perquè li encantava visitar el poblat dels nans.
Es passava hores mirant el poblat i el què feien els follets. De cop i volta un nan va sortir del poblat i li va regalar una capsa molt ben embolicada i a dins hi havia...

VALORACIÓ:
El principi no m'agradava perquè no passava res però al final ha sigut molt xulo,la història és molt original i també té molta relació amb el nadal.
M' ha agradat perquè passen coses del nadal i és d'aventures com jo demanava. Els dibuixos no m'han agradat molt però dibuixa més be que jo.
El principi pensava que no l'acabaria perquè és un llibre bastant llarg però el final m'ha passat super ràpid.
El títol, el principi , no l'entendreu perquè heu de llegir-vos tot que li passa una cosa i el nan diu:- agafi's fort el barret, senyora Jensen!

RECOMANACIÓ:
Aquest conte el vull recomanar els nens i nenes que els hi agrada els llibres d'aventures, les històries amb una mica de fantasia i que els hi agrada les festes de nadal perquè la història passa per Nadal.


Martina Ferrer 4t primària. Bufaforats